وعده

وَعَدَ اللَّهُ ...

وعده

وَعَدَ اللَّهُ ...

وعده

بیاندیش:

در حال ساختن عالمی هستی که تا بی نهایت، در آن زندگی خواهی کرد..

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

"طرح صمیمانه با امام "

✍️هر روز، قلم به دست می گیریم و برای امام زمان ارواحناله الفداء، نامه ای می نویسیم. به حضرت سلام می کنیم و درد و دلی عاشقانه، عارفانه، از سر صدق خواهیم داشت.

🌺باور دارم این دعوت، از سمت خود حضرت عجل الله تعالی فرجه الشریف است و ما اجابت کننده ایم. فدای مهر و محبت تان بشویم آقاجان.

👈نامه های خود را به آیدی @yazahra10 در ایتا بفرستید.

📌نکته 1: در صورت تمایل، نام مستعار یا نام و نام خانوادگی خود را نیز بفرستید
📌نکته 2: حتما #صمیمانه_با_امام را در پیامتون قید کنید.

✍️نامه های ارسالی حاوی هشتک، در صورتی که قابلیت انتشار داشته باشند، به اسم خودتان در کانال گذاشته خواهند شد.

🔹ایتا:
📢 https://eitaa.com/joinchat/3492216926C09c394f203

🔸بله:
📢 https://ble.ir/samimane_ba_emam

🔹سروش:
📢 https://sapp.ir/joinchannel/ZlyYeGiTVIH8xgCsv2NROb9E

📣کانال #صمیمانه_با_امام در سروش، ایتا، بله

🆔 @samimane_ba_emam

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مرا ثنای امام امم، مهم، اهم

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ


سر در کلاس نوشته: رباتیک

کلاس آموزشی اش را گذرانده. آشنا به اصطلاحات و قوانین فیزیک شده است. یادداشت برداری اش را کرده و حالا مرحله عملیاتی کردنش است. در ذهنش از قبل عملیاتی شده بود اما الان، مرحله ظهور آموخته هایش  است. استاد بالا سر شاگردانش است و مراحل ساخت ربات را نظاره می کند. هر کس دقت بیشتری داشته، اشتباه کمتری مرتکب شده است.

استاد ناظر است و اشتباهاتشان را هم قبل از اینکه وارد اشتباه بشوند و هم بعد از آن اصلاح می کند. مرتب به آن ها سر می زند و یک لحظه از حالشان غافل نمی شود. کمکشان می کند که بتوانند قطعه ها را سر هم کنند. لحیم کاری و ظریف کاری ها را باز مرور می کند تا دقت بیشتری داشته باشند. شاگردان هم هر کدام متناسب با روحیه خودشان، بر این مرورها دقت می کنند. اما استاد باز هم دلسوزی می کند و بی دقتی هایشان را اصلاح می کند. ربات ها رو به اتمام است و شکل اولیه اش را گرفته اند. اما حرکت نمی کنند. نیاز به منبع انرژی دارد. حالا زمان بهره گرفتن است از این کلاس درس. استاد چگونگی ساخت منبع انرژی را نیز پای تخته برایشان تشریح می کند و باز هم همه مشغول ساخت می شوند و استاد هم ناظر و اصلاح کننده است. باید تا این مرحله را می ساختند که استاد مرحله بعدی را برایشان بگوید.  منبع انرژی هم ساخته شده و ربات ها روشن شده اند اما حرکتی ندارند.


استاد رو به شاگردان کوشا و تلاشگرش می کند و می گوید: این جا دیگر خلاقیت خودتان است. چه دستوری به ربات می خواهید بدهید؟ تک تک بگویید تا مدار همان دستور را اموزشتان بدهم و بسازید و رباتتان حرکت کند..

بالاخره این ربات ها حرکت خواهند کرد. اما من و تو چه؟ تا کی استاد به ما آموزش بدهد و ما را بارها به منبع انرژی وصل کند و ما همین طور در جا که هیچ، عقب گرد کنیم؟ تا کی می خواهیم در این ورطه ای که ایستاده ایم بمانیم؟ عمرمان می رود و ما همین طور ایستاده ایم.. عمر گذر می کند و ما را به عقب می راند.. در همین مرحله ماندن مساوی است با عقب ماندگی مان از حرکت رو به تکامل تمام هستی...


 اندیشه ای بکنیم، روی مثالی که عرض شد، روی نوع رابطه مان با امامانمان، با امام زمانمان

معمولا در نظام سبک زندگی اسلامی، صحبت از رابطه انسان با خدا و مخلوقات و با خودش می شود اما چرا صحبت از رابطه انسان با امامش نمی شود؟ مگر نه اینکه این جایگاه نیز، جزو نظام سبک زندگی اسلامی ما مسلمان هاست؟


اهل بیت علیهم السلام


شما می دانید امام، چه جایگاهی در زندگی مان دارد؟ دقتی در روایات بکنیم و در این جایگاه، بهتر بیاندیشیم:

 

جایگاه امام نسبت به کل نظام هستی:

الإمامُ الباقرُ علیه السلام : لَو أنّ الإمامَ رُفِعَ مِنَ الأرضِ ساعةً لَماجَتْ بأهْلِها کَما یَمُوجُ البَحْرُ بأهلِهِ . (الکافی : 1 / 179 / 12)

امام باقر علیه السلام : اگر براى لحظه اى وجود امام از زمین برداشته شود ، زمین ، ساکنان خود را چنان به تلاطم مى اندازد که امواج دریا دریانشینان را .

 

جایگاه امام در تعلیم :

الإمامُ الصّادقُ علیه السلام : إنَّ الأرضَ لا تَخْلُو إلّا وَفِیها إمامٌ ، کَیْما إنْ زادَ المُؤمنونَ شَیْئا رَدَّهُمْ ، وإنْ نَقَصُوا شَیْئا أتَمَّهُ لَهُم . (الکافی : 1 / 178 / 2)

 امام صادق علیه السلام : زمین هیچگاه خالى از امام نمى ماند تا اگر مؤمنان چیزى [به دین] افزودند ، آنها را [از این کژراهه ]برگرداند و اگر چیزى را کاستند برایشان کامل کند .

 

جایگاه امام در نجات امت:

رسولُ اللّه ِ صلى الله علیه و آله : إنّما مَثَلُ أهلِ بیتی فِیکُمْ کَمَثَلِ سَفینةِ نُوحٍ ؛ مَنْ رَکِبَها نَجا، ومَنْ تَخَلَّفَ عَنها غَرِقَ . (بحار الأنوار : 23 / 105 / 3 .)

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله : همانا مَثَل خاندان من در میان شما به کشتى نوح مى ماند که هر که بر آن سوار شد نجات یافت و هر که از آن بازماند غرق شد.

 

جایگاه امام در هدایت :

الإمامُ علیٌّ علیه السلام : انْظُروا أهلَ بیتِ نبیِّکُمْ ، فالْزَموا سَمْتَهُمْ ، واتَّبِعوا أثَرَهُمْ ، فلَنْ یُخْرِجُوکُمْ مِن هُدىً ، ولَنْ یُعیدوکُمْ فی رَدىً ، فإن لَبَدوا فالْبُدوا ، وإن نَهَضوا فانْهَضوا . (نهج البلاغة : الخطبة 97)

امام على علیه السلام : به خاندان پیامبر خود بنگریدو راه آنان را در پیش گیرید و در پى آنها حرکت کنید؛ زیرا آنان هرگز شما را از راه راست منحرف نمى کنند و به هیچ هلاکتى در نمى افکنند. اگر نشستند شما نیز بنشینید و اگر بپا خاستند شما نیز بپا خیزید.

 

ادامه جایگاه دنیوی امام در آخرت با میزان و سنجش اعمال :

الإمامُ علیٌّ علیه السلام : إنّما الأئمّةُ قُوّامُ اللّه ِ على خَلْقِهِ ،وعُرَفاؤهُ على عِبادِهِ ، ولا یَدْخُلُ الجنّةَ إلّامَنْ عَرَفَهُمْ وعَرَفُوهُ ، ولا یَدْخُلُ النّارَ إلّا مَنْ أنْکَرَهُمْ وأنْکَروهُ . (نهج البلاغة : الخطبة 152)

امام على علیه السلام : همانا امامان از جانب خدا تدبیر کننده کار مردمانند وکارگزاران او بر بندگانش. به بهشت در نمى آید مگر کسى که آنان را بشناسد و آنها نیز او را، و به دوزخ وارد نمى شود مگر کسى که ایشان را انکار کند وایشان نیز او را نشناسند و نپذیرند.

 

جایگاه امام در وساطت فیض و رحمت الهی:

الإمامُ علیٌّ علیه السلام : ألَا إنّ مَثَلَ آلِ مُحمّدٍ صلى الله علیه و آله کَمَثَلِ نُجومِ السَّماءِ ؛ إذا خَوى نَجْمٌ طَلَعَ نَجْمٌ ، فکَأنَّکُمْ قَد تَکامَلَتْ مِنَ اللّه ِ فیکُمُ الصَّنائعُ ، وأراکُمْ ما کُنْتُمْ تَأملونَ .( نهج البلاغة : الخطبة 100)

امام على علیه السلام : هان! مَثَل خاندان محمّد صلى الله علیه و آله مثل ستارگان آسمانند که هرگاه ستاره اى ناپدید شود ستاره اى دیگر آشکار مى گردد، پس، چنان است که نعمتهاى خداوند در میان شما کامل گشته و آنچه را آرزو مى کردید به شما ارائه کرده است.

 

جایگاه امام در حیات انسان:

الإمامُ الصّادقُ علیه السلام ـ فی ذِکْرِ حالِ الأئمّهِ وصِفاتِهمِ ـ : جَعَلَهُمُ اللّه ُ حیاةً للأنامِ ، ومَصابیحَ للظَّلامِ ، ومَفاتیحَ للکلامِ ، ودَعائمَ للإسلامِ . (الکافی : 1 / 204 / 2 .)

امام صادق علیه السلام ـ در بیان حال ائمّه و ویژگیهاى آنان ـ فرمود : خداوند آنان را [مایه ]حیات مردمان و چراغهایى در تاریکى و کلیدهاى سخن و ستونهاى اسلام قرار داد.

 

باز هم هست. نمی شه زندگی رو از امام خالی دونست. اینقدر که نقش امامت بواسطه خداوند برای انسان مهم و حیاتی قرار داده شده است..

و ما، ارتباط با اماممان را در کجای نظام و مجموعه ی پیشنهادی و سبک زندگی خودمون قرار دادیم؟ در حاشیه ترین نقطه؟؟

قلب هستی، امام است.. قلب عامل تپیدن و حیات بدن است.. تپش هایتان اهل بیتی باشد الهی..

 

توصیه استاد اخلاق ارجمند، حضرت ایت الله قرهی را در "رابطه با امام زمانمان" در اینجا بخوانید. اگر روزیتان باشد.. الهی که روزیتان باشد الهی الهی.. خدایا روزی همه مومنین بکن عملی کردن این بخش از سخنان استاد را... قسمت انتهایی متن : آرزومندان سربازی حضرت حجّت! .........

 

نظرات  (۱۶)

  • انارماهی : )
  • سلام
    مثال جالبی بود
    ممنون
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما خواهر گرامی ام..
    ممنون از حضورتون. الهی که پر از دانه های بهشتی در وجودتان باشید همچون انار که میوه ای است بهشتی با دانه های زیبا و بسیار..

    خوبه فکر کنیم روی جایگاه و مقام امامت.. انچه که هست، وانچه که باید باشد..
    صحبت های استاد اخلاق، ایت الله قرهی را مطالعه فرمودید؟ روزیتان شد؟
    الهی که نوووش کرده باشید.

    الهی که زنده باشید به حیات طیبه الهی
  • محمد صابری
  • سلام علیکم...
    بسیار زیبا و مهم واقعا خدا خیرتان بدهد که مطالب به این مهمی رو اطلاع رسانی می کنید.
    بنده حقیر پیوسته پیگیر مطالبتون هستم.
    در پناه حق....التماس دعا
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار..
    ممنون از حضورتون و لطف و پیگیری ای که نسبت به مطالب دارید..
    خدا توفیق دهد بتوانیم عامل باشیم..
    الهی که خداوند به شما نیز خیرکثیر عنایت کند مستداام..
    الهی که زنده باشید به حیات طیبه الهی.
  • سید مجتبی امین
  • سلام
    ایده و فرم متن بسیار عالی بود.
    موفق و موید باشید.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما سید بزرگوار...
    قدمتان پر برکت..
    ممنون از لطف ودید زیباتون..
    دوست داشتم از نکاتتون ما رو بهره مند می کردین.. نکته ای به ما یاد می دادید و مطلبی می افزودین.. تفکر نوشتی، تامل نوشتی.. خداوند روزیمان کند بتوانیم از داشته های علمی شما نیز مانند دیگر دوستان بهره ببریم..

    الهی که زنده باشید به حیات طیبه الهی
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام و رحمت خاصه الهی بر شما خواهر بزرگوارم..

    الهی که شاد و سرزنده باشید و افق نگاهتان به خداوند باشد و حال را دریابید.. از گذشته رها شدن هم توفیقی است که خداوند روزی همه مومنین گرداند الهی..
    حاجاتتان روا باشد الهی..
    الهی که زنده باشید به حیات طیبه الهی..
    خداروشکر:)که داریمش:)
    الحمد الله الذی جعلنا من المتمکسین بولایه مولانا امیرالمومنین..

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار..
    الهی شکر.. الهی شکر که شاکر کردید ما را بر این نعمت.. ممنون از حضورتون و دعای زیبایی که نوشتید..

    متمسکشان باید بود.. متمسک مقام ولایت.. خدا توفیق دهد فهم این مقام و تمسک به این مقام را...

    الهی که زنده باشید به حیات طیبه الهی
    لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الضالمین
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما ذاکر الهی..
    عجب ذکری را نوشته اید.. خداوند توفیق فهم و ذاکر بودن به این ذکر را به همه مومنین عنایت کند الهی..

    ممنون از حضورتون.. منتظر نوشته جدیدتون هستم.. اخیرا چه کتابی را در دست مطالعه دارید؟

    الهی که زنده باشید به حیات طیبه الهی
    سلام استاد:)
    ما یه دوست طلبه داریم خیــــــلی خانوم گلیه واقعا اهل دله
    بهشون میگم استاد انا مریدک
    بعد خیلی متواضعن ناراحت میشن از این حرفا....الحمدلله الان عادت کردنD:
    .
    .
    .
    خیلی زیبا بود

    http://bayanbox.ir/info/6684473157829550406/تو-ایستاده-ای-و-ما...

    مـــا ساده گرفته ایم آمدنش را...

    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار
    خدا حفظشون کنه برای اسلام الهی.. خب البته حق دارن معذب باشند از این لفظ، خیلی بار داره.. باری عجیب.. و باعث می شه که آدم هیچ وقت عادت نکنه ولی دیگه چیزی هم نمی گه.. چون زورش نمی رسه که نزاره دیگران این لفظ رو به کار نبردن.. تو خودش مبارزه رو پی می گیره. ایشون هم احتمالا اهل چنین مبارزاتی اند.. الهی که موفق باشند و پیروز..

    ممنونم از لطفتون و تصویری که برایمان فرستادید..
    می دونستید یاران امام زمان، حافظ قرآن هستند؟ اگر حافظ نیستیم دیگه باید شروع کنیم.. حفظ به تمام معنا..

    الهی که زنده باشید به حیات طیبه الهی
    سلام
    ممنون
    نوشتم!!!
    فک کنم آخرین نوشتمو شما ندیدید
    بعد از امتحانامون یعنی بعد از دی ماه اگه خدا بخواد یه وبلاگی دیگه میسازم اگر خداوند توفیق علم بده
    متاسفانه الان کتابی نیست ک در حال خوندنش باشم
    چون حجم درسامون زیاده و نزدیک امتحاناست
    آیا کتابی هست ک شما معرفی کنید؟
    الهی که زنده باشید به حیات طیبه الهی
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما قلب عاشق نووور
    الهی که کتابهای مفید روزیتون بشه همراه با علم الهی..

    کتاب که زیاده. اخیرا کتابی می خوندم که لینکش رو براتون می ذارم. راه کارهای عملی یاد حضرت بقیه الله  عجل الله تعالی فرجه الشریف

     کتاب مبانی معرفتی مهدویت نوشته استاد طاهر زاده رو هم پیشنهاد می دم بخونین: http://lobolmizan.ir/book/1185

    با بانو معصومه هم مطالعه پیام امام، شرحی بر نهج البلاغه رو در حال خوندن هستیم. هر شب مقداری اش رو به قدر وسع می خونیم. هر زمانی که فرصت داشتیم در طول روز.. نوشته ایت الله مکارم هست. لینک نرم افزار اندرویید این کتاب : makarem.ir/upload/Admin/Software/SFa/PayamImam-1.0.apk

    دیگه انتخاب و میل با خودتونه.. ممنون که پرسیدین.. الهی که ولو شده به یک ربع، بشه این کتاب ها رو بخونیم.. خدا توفیق بده الهی علم و حلم و عمل صالح ..
    وبلاگ جدیدتون رو دیدم. حسابی سرفرصت خواهم خواند و نظر خواهم گذاشت ان شاالله. خوشحال شدم از وبلاگ جدیدتون.. الهی که پاینده باشید و مستدام..
    محبت های الهی روزیتان باشه الهی خواهر گلم..

    الهی که زنده باشید به حیات طیبه الهی
    ای وای ببخشید نظرتون توی وبلاگمو ندیده بودم
    ممنون
    بعد از دی ماه یعنی احتمالا توی بهمن ماه می خوام یه وبلاگ جدید بسازم که اونجا بیشتر توضیح میدم در مورد دانسته ها و چیز هایی ک میخونم و چیزهایی ک باهاشون برخورد میکنم 
    ممنون از نظرتون
    الهی سعادت همیشگی نصیبتان شود
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما خواهر بزرگوارم.
    پاینده باشی.. آدرس وبی که گذاشتین مال خودتونه دیگه؟ قهوه ...

    خیلی خوبه چیزهایی که یاد می گیریم رو بنویسیم و روش تامل کنیم و نکاتی که خداوند می خواسته در این آموزه ها به ما منتقل کنه رو به لطف خودش بگیریم.. خداوند توفیق مضاعف بهتون بده اللهههههی

    خدا حفظتون کنه برای اسلام ..
    به به. چه دعای قشنگی.. مضاعف در حق خودتون مستجاب بشه به فضل خداوند.. در این ساعات ایتاء نعمت از سر فضل.. بین الطلوعین..
    ممنون از حضورتون، نظراتتون، زیبایی هایی که می بینین .. خدا توفیق بده مومنین رو به هم برسونه و محبت های الهی رو در قلب هاشون مستدام نگه داره الهی.. خدا حفظتون کنه شما و دیگر مخاطبان وبلاگی مان را برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف..

    الهی که زنده باشی به حیات طیبه الهی خواهرم..
  • بانومعصومه
  • سلام 
    خداخیرتون بده با این مطالب زیبا وآموزندتون مدتهاست که دوست دارم رابطه بهتری باامام زمان داشته باشم خیلی باهاشون غریبم نمیدونم کلاسای مهدویتم شرکت کردم چندان اثرنداشت این راهکارای آیت الله قرهی به نظرتون اثرداره؟من شروع کردم ولی احساس میکنم کافی نیست ترک گناه موثرتره ولی خوب خیلی سخته ان شاءالله که این کارا اثرکنه برام دعا کنید
    درپناه حق  (یاعلی)
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما بانو گرامی..

    اثر داره. خیلی هم اثر داره.. مقدمه ای می شه برای اون چیزی که گفتین موثر تر هست.. خدا کمک کنه بتونیم همین مقدار رو هم انجام بدیم و با وسوسه های شیطان این کار صالح و خوب رو ترک نکنیم..

    الهی که پر باشید از یاد حضرات معصومین علیهم السلام

    الهی که زنده باشید به حیات طیبه الهی
    واااااای ببخشید لینک وبلاگمو اشتباه فرستادم
    بله مال خودمه ولی وبلاگی ک می خوام از بهمن شروع کنم به نوشتنش اینیه که الان گذاشتم آدرسشو
    الهی آمین
    +بخاطر کتابهایی که لطف کردید و معرفی کردید ممنون
    الهی همه مسلمانان زندگی پرمعرفتی داشته باشند

    الهی زنده باشید به حیات طیبه الهی
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار
    الهی آمین به دعای خوب و وسیعتون.. چقدر زیبا دعا کردید..
    ممنون از مزرعه پر برکت.. الهی که برکت ها بباره از اون مزرعه و کاشت های خوبی داشته باشی برای برداشت های روز قیامتت..


    باز هم تشکر می کنم از دعاهای خوبی که در حق من و دیگر مسلمانان کردی خواهرم

    الهی که شما هم زنده باشید به حیات طیبه الهی و رجعتتان شهادت فی سبیل الله باشه..
    بسم الله الرحمن الرحیم
    سبح لله ما فی السماوات وما فی الارض

    این شرط آدمیت نیست          مرغ تسبیح گوی و من خاموش

    همه و همه آمادگی شون رو کسب کنن واسه روز موعود و من نشته باشم و درگیر روزمرگی هام باشم خیلی بده و افت داره و بعبارتی آخر بی کلاسیه
    ان شاءالله عاقبت همه بخیر شه
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار
    شما که فانوستان روشن است.. الهی که همواره روشن بماند و شعله اش از نور الهی، قدرت بگیرد..

    دست گیر هم باشیم در راهی که در پیش داریم و دعاگوی هم باشیم.. الهی که خداوند دستگیر همه باشد تا گام هایشان در راه باشد و مطمئن گام بردارند..
    ممنون از ذکر بسم الله.. تسبیح و همه نورانیتی که با خود برایمان آوردید..

    الهی که زنده باشید به حیات طیبه الهی
    ممنون
    پاسخ:
    رحمت خدا بر شما بزرگوار

    الهی که برایتان هر آنچه نعمت است مضاعف شود
    خواهش می کنم. پاینده باشید

    الهی که زنده باشید به حیات طیبه الهی

    جـــــــــان من؟؟؟

    حافطنoO


    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار..
    الهی که از حفاظ باشید.. بعله در کلام ایت الله قرهی این مسئله بارها تکرار شده و ایشون از همه خواستن که ولو شده به یک ایه ، هر روز حفظ کنید..

    الهی که حافظ کل باشید و از یاران خاص حضرتش..

    الهی که زنده باشید به حیات طیبه الهی
  • من و غریبه
  • سلام 
    خداروشکر برای داشتن این چیزای باارزش
    التماس دعا 
    یاعلی 
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار
    الهی نعمتهای خداوند برای شما بزرگوار مضاعف و به تمام داده شود بواسطه شکرالهی
     زنده باشید به حیات طیبه الهی . . .
  • ... یک بسیجی ...
  • رهبر انقلاب، امروز: «نفوذِ جریانی» از «نفوذِ فردی» خطرناک‌تر است/ نفوذ جریانی یعنی شبکه‌سازی در داخل ملت به‌وسیله‌ی پول و جاذبه‌های جنسی با هدف تغییر باورها، آرمان‌ها، نگاه‌ها و سبک زندگی/ آماج نفوذ جریانی، «نخبگان»، «افراد مؤثر»، «تصمیم‌سازان» و «تصمیم‌گیران» هستند/ نفوذ خطر بزرگی است.

    لحظه هایتان مهدی (عج)پسند
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار

    تشکر از نورانی کردن وبمان با بیانات امام خامنه ای مد ظله العالی..

    کاش به کلام ایشان دقت می کردیم و عمل می کردیم.. اطاعت کنیم رهنمودهایشان را..

    خداوند توفیقش را بدهد که ولایی باشیم.

    ممنون از دعایتان.
    زنده باشید به حیات طیبه الهی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">