وعده

وَعَدَ اللَّهُ ...

وعده

وَعَدَ اللَّهُ ...

وعده

بیاندیش:

در حال ساختن عالمی هستی که تا بی نهایت، در آن زندگی خواهی کرد..

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

"طرح صمیمانه با امام "

✍️هر روز، قلم به دست می گیریم و برای امام زمان ارواحناله الفداء، نامه ای می نویسیم. به حضرت سلام می کنیم و درد و دلی عاشقانه، عارفانه، از سر صدق خواهیم داشت.

🌺باور دارم این دعوت، از سمت خود حضرت عجل الله تعالی فرجه الشریف است و ما اجابت کننده ایم. فدای مهر و محبت تان بشویم آقاجان.

👈نامه های خود را به آیدی @yazahra10 در ایتا بفرستید.

📌نکته 1: در صورت تمایل، نام مستعار یا نام و نام خانوادگی خود را نیز بفرستید
📌نکته 2: حتما #صمیمانه_با_امام را در پیامتون قید کنید.

✍️نامه های ارسالی حاوی هشتک، در صورتی که قابلیت انتشار داشته باشند، به اسم خودتان در کانال گذاشته خواهند شد.

🔹ایتا:
📢 https://eitaa.com/joinchat/3492216926C09c394f203

🔸بله:
📢 https://ble.ir/samimane_ba_emam

🔹سروش:
📢 https://sapp.ir/joinchannel/ZlyYeGiTVIH8xgCsv2NROb9E

📣کانال #صمیمانه_با_امام در سروش، ایتا، بله

🆔 @samimane_ba_emam

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

🌺چرا او؟

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۷ ق.ظ



🌱از همان روزگاران قدیم، خدایان زیادی بوده است که مردم آن‌ها را عبادت می کردند. حالا که عصر ماست، ما چه کسی را عبادت  می‌کنیم؟

👈قرآن کریم، صریحا بارها بیان کرده که الله را بپرسید. و از آنجایی که مخاطبانش را عاقل می داند، علت این انتخاب را هم بیان می کند:

1.📌 زیرا من خالق شما هستم. خیلی حرف دارد در اینکه او، ما را خلق کرده. و ما میلمان به همو است نه دیگری. یا أَیهَا النَّاسُ اعْبُدُوا رَبَّکُمُ الَّذِی خَلَقَکُمْ وَالَّذِینَ مِنْ قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ(البقرة/21) ای مردم پروردگارتان را که شما و کسانی را که پیش از شما بودهاند آفریده است پرستش کنید باشد که به تقوا گرایید

عبادت


2.📌 زیرا من هستم که "رب" شما هستم و پرورش و تربیت‌تان می کنم: اعْبُدُوا اللَّهَ رَبِّی وَرَبَّکُمْ ...(المائدة/72) پروردگار من و پروردگار خودتان را بپرستید

3.📌 زیرا من هستم که روزی شما را می دهم: فَلْیعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیتِ . الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ(  ... قریش/3 و 4) پس باید خداوند این خانه را بپرستند.. همان [خدایی] که در گرسنگی غذایشان داد

4.📌 زیرا من هستم که برایتان امنیت می آورم: فَلْیعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیتِ ..وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ(قریش/4)همان [خدایی] که از بیم [دشمن] آسودهخاطرشان کرد


5. 📌و اساسا چون غیر از من هیچ، اله و خدایی نیست: إِنَّنِی أَنَا اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنَا فَاعْبُدْنِی وَأَقِمِ الصَّلَاةَ لِذِکْرِی(طه/14) منم من خدایی که جز من خدایی نیست پس مرا پرستش کن و به یاد من نماز برپا داری.
این حرف را حضرت نوح هم بارها به قومش گفت که: اعْبُدُوا اللَّهَ مَا لَکُمْ مِنْ إِلَهٍ غَیرُهُ ..(الأعراف/59) خدا را بپرستید که برای شما معبودی جز او نیست

☘️ یک معنی اش شاید این است که یعنی تو ای بنده من، فراتر از این هستی که کسی غیر از من را اله خود بگیری.. چقدر این ها حرف دارد . چقدر شناخت خداوند، زیباست.

نظرات  (۱)

  • حمدان مقدم
  • سلام
    احسنت
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار
    ممنون از حضورتان..
    زنده باشید به حیات طیبه الهی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">