وعده

وَعَدَ اللَّهُ ...

وعده

وَعَدَ اللَّهُ ...

وعده

بیاندیش:

در حال ساختن عالمی هستی که تا بی نهایت، در آن زندگی خواهی کرد..

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

"طرح صمیمانه با امام "

✍️هر روز، قلم به دست می گیریم و برای امام زمان ارواحناله الفداء، نامه ای می نویسیم. به حضرت سلام می کنیم و درد و دلی عاشقانه، عارفانه، از سر صدق خواهیم داشت.

🌺باور دارم این دعوت، از سمت خود حضرت عجل الله تعالی فرجه الشریف است و ما اجابت کننده ایم. فدای مهر و محبت تان بشویم آقاجان.

👈نامه های خود را به آیدی @yazahra10 در ایتا بفرستید.

📌نکته 1: در صورت تمایل، نام مستعار یا نام و نام خانوادگی خود را نیز بفرستید
📌نکته 2: حتما #صمیمانه_با_امام را در پیامتون قید کنید.

✍️نامه های ارسالی حاوی هشتک، در صورتی که قابلیت انتشار داشته باشند، به اسم خودتان در کانال گذاشته خواهند شد.

🔹ایتا:
📢 https://eitaa.com/joinchat/3492216926C09c394f203

🔸بله:
📢 https://ble.ir/samimane_ba_emam

🔹سروش:
📢 https://sapp.ir/joinchannel/ZlyYeGiTVIH8xgCsv2NROb9E

📣کانال #صمیمانه_با_امام در سروش، ایتا، بله

🆔 @samimane_ba_emam

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

جنگ جنگ تا پیروزی

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ق.ظ


-        شد من بخوام کاری بکنم شما تایید کنید؟ خسته نشدین از بس مخالفت کردین؟


 

جمله اخری که میان او و نزدیکانش رد و بدل می شد. اما نمی خواست این بار، کارش به این جمله ختم شود. نشست و فکر کرد.

چرا این کار رو انجام می دم؟ هدف هاشو نوشت. انگیزه هاشو. خوبی های اون کاریکه می خواست انجام بده.

بعد با خودش گفت:حالا چطوری باید این کار رو انجام بدم؟ شیوه های مختلفی که می شد این کار رو باهاش انجام داد هم نوشت. برخی شیوه ها خیلی بد بودند. اون ها رو خط زد. برخی شیوه ها، اون رو دیر به نتیجه می رسوند. برخی هاش هم زود بازده بود. یک شیوه از زودبازده ها انتخاب کرد یک شیوه از اون هایی که دیر به نتیجه می رسند.

تا این جای کار همه چی خوب بود. اما چرا قبلا کاری که می خواست رو نمی تونست انجام بده؟ یاد مخالفت و مانع تراشی های دیگران و جا زدن خودش افتاد. پیش بینی مخالفت ها رو هم نوشت. حرفهایی که ممکنه بشنوه، اجازه هایی که ممکن هست ندهند و ... همه رو نوشت و برای هر کدوم جواب قانع کننده ای یادداشت کرد.

بسم اللهی گفت و شروع کرد: الله اکبر... بسم الله الرحمن الرحیم.. الحمد لله رب العالمین...

 

       نماز


مشخصه که برای هر کاری، مخالف هایی هست اما اگر عملی که می خواهی انجام بدهی، مطابق با عقل و موازین شرع هست، اقدام رو در پیش بگیر و از مخالفت ها نترس. شیطان کارش مشخصه(1). مانع تراشی می کنه برای کارهای خوب . امر به فحشا و منکر می کنه..  تاثیر نماز هم که مشخصه (2) .. پس با نماز ، می تونی به جنگ شیطان بروی..

 

 

نماز خواندن چه اثراتی دارد؟ برخی از آثار آن را در اینجا می توانید بخوانید.


----------------------------------

1 . الشَّیْطَانُ یَعِدُکُمُ الْفَقْرَ وَیَأْمُرُکُم بِالْفَحْشَاء  ... (سوره بقره/ 268) شیطان شما را از تهیدستى بیم مى‏دهد و شما را به زشتى وامى‏دارد ...

2 . اتْلُ مَا أُوحِیَ إِلَیْکَ مِنَ الْکِتَابِ وَأَقِمِ الصَّلَاةَ إِنَّ الصَّلَاةَ تَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاء وَالْمُنکَرِ وَلَذِکْرُ اللَّهِ أَکْبَرُ وَاللَّهُ یَعْلَمُ مَا تَصْنَعُونَ (سوره عنکبوت/ آیه 45) آنچه از کتاب به سوى تو وحى شده است بخوان، و نماز را برپا دار، که نماز از کار زشت و ناپسند بازمى‏دارد، و قطعاً یاد خدا بالاتر است، و خدا مى‏داند چه مى‏کنید.

نظرات  (۱۶)

ممنون ... به بعضی چیزا امیدوار شدم 
پاسخ:
زنده باشی..

امید وار امیدوار باش به رحمت واسعه الهی...
#حدیث_مهدوی
#نرم_افزار_جامع_مهدویت

کلام امام زمان

ما أُرغم أنفُ الشیطان بشیء مثل الصلاة فصلها وأرغم أنف الشیطان

ای شیعه ما 
هیچ چیز مثل نماز، بینى شیطان را به خاک نمی‌مالد، پس نماز بخوان و بینى شیطان را به خاک بمال.

منابع:بحار الأنوار
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما خواهر بزرگوار
خیلی خوبه که روایت برامون می نویسی.. مرحبا.. منبعش رو هم کامل بنویسی دیگه نور علی نور می شه..

زنده باشی خواهرم.. به حیات طیبه الهی


کلام امام زمان

إن استرشدْتَ أُرشدت، وإن طلبت وجدت

ای شیعه ما 
اگر خواستار رشد و کمال معنوی باشی هدایت می‌شوی، و اگر طلب کنی می‌یابی.

منابع:کمال الدین و تمام النعمة / ج‏2 / 509 / 45 باب ذکر التوقیعات الواردة عن القائم ع ..... ص : 482بحار الأنوار (ط - بیروت) / ج‏51 / 339 / باب 15 ما ظهر من معجزاته صلوات الله علیه و فیه بعض أحواله و أحوال سفرائه ..... ص : 293
سلام
خانم فاطمی اجازه میدید یه سوالی ازتون بپرسم ؟
پاسخ:
سلام خواهرم.. بفرماا
سلام علیکم
ان شاء الله که همیشه زیر سایه ی امام زمان مستدام باشید...سال تان مبارک باشد
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار

ممنون از دعای زیباتون.. مضاعف برای شما و تمامی متعلقانتان مستجاب باشه الهی...

سال نو، لحظات نوتر، و پر از تحویل به احسن حال داشته باشید الهی..

زنده باشید به حیات طیبه الهی
سلام
امام خمینی بهترین نمونه است برای مقابله با فساد وتباهی
درحالیکه همه ی دنیا مقابلش بود
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار..

بل همین طوره.. کتابهایی هم در این زمینه نوشته شده است.. توفیق خوندن پیدا کنیم الهی.. سخنان امام عجیب است.. زیبا..

زنده باشید به حیات طیبه الهی

سلام دوست خوبم

من چطوری باید عذرخواهی کنم، واقعا نمیدونم....

باید من و ببخشید

پیام شما تو هرزنامه انگار جا خوش کرده بود، و من متوجه نشده بودم

الان نمیشه دیگه؟ خیلی دیر رسیدم؟

میشه یعنی شامل حال من هم قرار بگیره خواهر خوبم؟؟

پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما خواهرم..
از بس هرز گفتیم، هرزنامه هم شدیم.. خدا رحممان کند الهی..
به نظر من این وظیفه تک تک ماهاست. حالا با هم همراستا بشیم در انجام این کار. یا تکی کار کنیم.. فرقی نداره.. خیلی خوبه اگه بشه همراه باشیم..

سلام خانم فاطمی 
یه سوال!
دانلود آهنگ های مذهبی هم حرامه ؟ شما میدونید؟
پاسخ:
سلام خواهرم..
کلا از حرام و واجب کمی باید فاصله بگیریم.. شبهه ناک ها رو هم باید دوری کنیم.. مکروه ها رو بنا داشته باشیم انجام ندیم. مستحبات رو تا می تونیم انجام بدیم. واجب و حرام که به کنار..
حرام بودنش رو باید از مرجعتون بپرسید...

ولی چون پرسیدید بگم که دانلود و گوش دادن اهنگ رو ولو به موسیقی یوسف پیامبر هم باشه، توصیه نمی کنم..

زنده باشید به حیات طیبه الهی
ممنون
ولی مثلا آهنگی که در مورد امام حسین هست نه شبهه ناکه نه مکروهه   ... چیزیه که آدم رو شاید بتونه به معنویات نزدیک تر کنه ... پس چون میتونه نزدیک تر کنه شاید یه چیز مستحب باشه ... اینطور نیست ؟

پاسخ:
سلام خواهرم...

اهنگ از پی بست ویرانه.. چیزی که ویرانه ، به نظرتون می تونه بنایی رو محکم کنه؟ اون چیزی که انسان رو به معنویات نزدیک می کنه تفکر در قبر و قیامت و یاد مرگ و نیمه شب ها و صوت کلام حکیمانه قران هست. قران هم اونی بهره مندتر می شه که می فهمه چی می شنوه و چی می گه..

در مورد اهنگ، خانه اش از پای بست ویران است..
سال نوی شما مبارک :)
ما هم بسم الله. :)
پاسخ:
سلام و رحمت خدا خدمت شما بزرگوار

به به.. امدید بالاخره.. خیلی وقت بود ندیده بودیمتان...

زنده باشید.. خدا خیر و برکت رو بهتون بده و در راهی که بسم الله گفتید، توفیقات رو روز افزون کنه براتون..

سال نو شما هم پر از خیر و برکت و توفیق و زیارت و معرفت همه اش با هم.. الهیییی

زنده باشید به حیات طیبه الهی

کوچه پر شد بود از جمعیت، از بین همه عشاق مثل چی باریک میکردم خودم رو تا برسم به اون نقطه ی اوج، که مبادا بشم جز اون آخریا، و چشمام یاری نکنه واسه واضح دیدنِ حضرت آقا..

هرچند جز اون مدعیان صف اول نتونستم بشم آخر، اما به مطلوب خودم رسیدم...

منتظر.منتظر.

به یکباره

برای سلامتی رهبر عزیزمان صلوات

غوغایی بود، اما در اون لحظه من هیچ صدایی انگار به گوشم نمیرسید

خودم بودم و اشکای لبریزِ مزاحمم و آقا

تمام وجودم به به یکباره قالب تهی کرد

تا آخر مجلس محو بودم، هوش از سرم پریده بود، وصف نشدنیه، زبانم قاصر از شرحش

اون لحظه فقط زیر لب، دعا.دعا

برا سر سلامتیشون، هرچی بزهنم میرسید واسشون

بعدش که رفتیم کهف الشهدا، هنوز تو کما بودم!

بار اولت باشه بیای تهران و قصدت بهترین ها باشه، این خودش واست بهترینه.

اونجا بود که فهمیدم..........

زیارتتون بحق قبول خواهر

14صلوات

یاحق

پاسخ:
الهی که بارها به دیدار آقا مشرف بشین.... با تمام وجود..

14 صلوات .. اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم...

زنده باشید به حیات طیبه الهی
گیج شدم!
پس معنی این حدیث ها یعنی چی ؟ یعنی فقط به قرآن ختم میشه ؟
پیامبر صلی الله علیه و آله :
نِعمَتِ النَّغمَةُ الصَّوتُ الحَسَنُ لِلمَرءِ المُسلِمِ ؛ 
پیامبر صلی الله علیه و آله :
چه نیک نغمه اى است آواز خوش براى مسلمان .
جامع الأحادیث ، ص 124 .

و

 پیامبر صلی الله علیه و آله :
إنَّ مِن أجمَلِ الجَمالِ . . . نَغمَةُ الصَّوتِ الحَسَنِ ؛ 
پیامبر صلی الله علیه و آله :
از زیباترین زیبایى ها نغمه آواز خوش است .
الکافى ، ج 2 ، ص 615 .
پاسخ:
سلام خواهرم.. خیلی هم خوب.. این سوال رو با دقت از کارشناسان قران و حدیث مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی بپرسید. تلگرام که دارید؟

[Forwarded from مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی]
—مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی ، بزرگترین مرکز پاسخگویی شیعه ( از لحاظ وسعت موضوعات تخصصی و گستره مخاطبان) در جهان اسلام است.
—این مرکز با توجه به گستردگی قلمرو معارف اسلامی و گوناگونی سؤالات و شبهات ارسالی در زمینه‌های مختلف (کلام و اعتقادی، قرآن ، فلسفی، تاریخی، سیره اهل بیت، فقه، حدیث، اخلاق، تربیتی و...) با تشکیل گروه‌های پژوهشی به پاسخ دهی اهتمام ورزیده است .
⭕️با توجه به شبکه های پیام رسان برای دسترسی آسان و سریع شما بزرگواران مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی فضایی را ایجاد کرده است تا سوالات خود را در موضوعات مرتبط مطرح نمایید:(نیاز به آخرین نسخه تلگرام)

🌺🌺    گروههای مرکز ملی پاسخگویی در تلگرام    👇👇

1⃣گروه اول  با محوریت موضوعات :  اخلاقی  وعرفان
https://telegram.me/joinchat/BzpkoD1h9niFFtUk6kwg1A

2⃣ گروه دوم با محوریت موضوعات :  اعتقادی و کلامی
https://telegram.me/joinchat/BzpkoDvnnzdIzGJAX8IVfA

3⃣ گروه سوم با محوریت موضوعات : مشاوره و خانواده
https://telegram.me/joinchat/BzpkoDwD1CbZ_Jz5Lq-hCw

4⃣ گروه چهارم با محوریت موضوعات : تاریخ و سیره اهل بیت
https://telegram.me/joinchat/CBDFUTwLzuSG_DSBDGOjIg

5⃣ گروه پنجم با محوریت موضوعات : قرآن و حدیث
https://telegram.me/joinchat/BzpkoDuzlWlt4KslbXYoCQ

6⃣ گروه ششم با محوریت موضوعات :فقه و احکام شرعی
https://telegram.me/joinchat/BzpkoDwEq7aw7ohuFGKTcA

7⃣ گروه هفتم با محوریت موضوعات :فقه و احکام شرعی

https://telegram.me/joinchat/BzpkoDzWDEaep5UP28aGsA
🔸🔸🔸🔸
📆8. گروه هشتم با محوریت موضوعات :فقه و احکام شرعی

https://telegram.me/joinchat/BzpkoDzy_fw7aRSd89Byjw




سلام
ممنون
کاش تلگرام داشتم
نمیدونم بگم متاسفانه یا خوشبختانه این اجازه رو به خودم نمیدم که بخوام کاری رو کنم که باعث ناراحت شدن کسی بشه که باعث شد مسلمون بشم
ایشون نمیخوان من تو دنیای مجازی باشم و این تلگرام و واتسآپ و کلا اینترنت و حتی وبلاگ هام و همین حرف هایی که با شما میزنم از نظر ایشون درست نیست
میگن پشت اینترنت نمیشه شخصیت واقعی آدم ها رو شناخت و ...
من با همه ی دوستاییم که تو تلگرام بودن و واقعا خواهرانه یه سال با هم مدارا میکردیم قطع رابطه کردم بخاطر خانومم
اونا هم درکم کردن و رفتن :(
دوستای مدرسه ای مو هم ول کردم و رفتم یه مدرسه ی دیگه از ترس اینکه بخوان در مورد من و اون خانوم شایعه پراکنی کنن
چون قبلا میگفتن من تو اینترنت برای ایشون ناسزا نوشتم!
اتفاقا تا چند مدت پیش که تو تلگرام بودم خیلی خوب بود ... بعضیا رو به نماز شب دعوت میکردم ... بعضیا رو به حفظ یا قرائت روزانه قرآن ...
خیلی ها رو به خدا نزدیک میکردم و ...
اما الان واقعا غریب شدم
خودمم و توسلم به ائمه اطهار و خدا ...
دوستی ندارم ... اگه دارمم ازش دورم ... حدود یک ساله که دیدن خود خانوم هم خیلی برام سخت شده ... از اهل خانه هم که مادرم هست که اونم مادره دیگه ... نمیشه از مشکلات گفت و اونو هم آزار داد
پاسخ:
سلام..
خیلی جالب شد چون من هم فکر می کردم شما خانم هستید .. الان از این نوشته گفتم یعنی اقا هستید؟

دنیای مجازی همین هست دیگه.

ولی در کل، خیرتون در همینه. قدر این غربت رو بدونید.. عجیب فضایی است برای رشد ادمی.. و بعدها مسلما دلتون تنگ خواهد شد.

همه چی رو از خدا ببینید نه از خانم و خانواده و .. خدا چینش می کنه برای تربیت مون..

زنده باشید به حیات طیبه الهی
نه نه نه
من خانم هستم
منظورم از خانم همون خانومیه که باعث شد مسلمون بشم
من یه دختر 16 ساله ام و ایشونم یه خانم تقریبا 45 ساله
من دانش آموزشون بودم
پاسخ:
علت رو ازشون جویا بشید ...
ایشون توصیه می کنند شما می تونید انتخاب کنید و البته توصیه ای خوب هم هست

برای دختر خانم 16 ساله حضور در نت بدون راهنما و بدون هدف و نیت، مناسب نیست . اما اگر ایشون راهنمایی تون می کنند، خیلی هم خوب هست. تبلیغ دین را بکنید. بخونید و خوانده هاتون رو بنویسید و نشر بدید.. در نت ، می توانی باشی بدون اینکه تعامل جدی با فردی داشته باشی و به وظیفه تبلیغ دین بپردازی... تعلیم و تبلیغ هر دو دوشادوش هم پیش می روند با مطالعه و نشر... و من این رو هم توصیه می کنم مشروط بر داشتن راهنما و صداقت شما در انجام وظیفه و راهنمایی ها..

نگاهی به ده گفتار شهید مطهری بیانداز.. تقوای مثبت و منفی را.. اگر بتوانی باشی و متقی، هنر بزرگی است و خدا کمک کندت.. بر ماندن و متقی بودن.
اگر نتوانی باشی و متقی، تنهایی بهتر است از بودن و تقوا نداشتن...

و من دعامی کنم که متقی باشی هر جا که هستی، ورودت به هر فضا و تقوایت را خدا نگهبان باشد برای هدف بزرگی که انتخاب می کنی برای حضورت.. شناخت و شناساندن دین، هدف کمی نیست.. هر کاری که ضروری نبود رو انجام نده.. بارها شده می یایم ی پیام بنویسیم، فکر می کنیم که خب، الان این ضروری هست؟ نفس ادم می تونه بفهمه که ضروری هست یا نه. نبود نمی نویسه یا اگه نوشت نمی فرسته... مراقبت باید بکنیم..

الهی که شاد باشی و موفق.. در غربت چیزهایی نهفته است .. دریابش..

زنده باشی به حیات طیبه الهی
منم همه چیزو از خدا میخوام
اما خب فرمان بردن و محترم شمردن حرف خانواده و خانمی که این همه برام زحمت کشیدن از نظر من واجبه
پاسخ:
مرحبا..

بنده خدایی رو می شناختم شرایط شما رو داشت. خیلی هم علاقه به کامپیوتر داشت.. برنامه ریخت در این مدت، سی دی های اموزشی فتوشاپ رو ببینه و روشون کار کنه.. سی دی ها رو می دید. تمرین می کرد و .. دور از کامپیوتر هم نبود. از وقتش هم استفاده کرد.. مهارتی هم یاد گرفت به نیت اینکه در خدمت اسلام به کار ببردش..

خدا کمک کنه هممه مون بتونیم دانش و مهارتی رو داشته باشیم که به نشر اسلام کمک کنه..

یکی از فواید نبودن، وسعت وقت پیدا کردن و مطالعه است.. وقت های مطالعاتی ای که خدا می ده رو حسابی باید چسبید ها.. .در می رن خیلی زود..

الهی که زنده باشی به حیات طیبه الهی خواهر گلم.
چشم ممنون
پاسخ:
چشم و دلت پر از نور الهی..

زنده باشی به حیات طیبه الهی .. الههیییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">