وعده

وَعَدَ اللَّهُ ...

وعده

وَعَدَ اللَّهُ ...

وعده

بیاندیش:

در حال ساختن عالمی هستی که تا بی نهایت، در آن زندگی خواهی کرد..

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

"طرح صمیمانه با امام "

✍️هر روز، قلم به دست می گیریم و برای امام زمان ارواحناله الفداء، نامه ای می نویسیم. به حضرت سلام می کنیم و درد و دلی عاشقانه، عارفانه، از سر صدق خواهیم داشت.

🌺باور دارم این دعوت، از سمت خود حضرت عجل الله تعالی فرجه الشریف است و ما اجابت کننده ایم. فدای مهر و محبت تان بشویم آقاجان.

👈نامه های خود را به آیدی @yazahra10 در ایتا بفرستید.

📌نکته 1: در صورت تمایل، نام مستعار یا نام و نام خانوادگی خود را نیز بفرستید
📌نکته 2: حتما #صمیمانه_با_امام را در پیامتون قید کنید.

✍️نامه های ارسالی حاوی هشتک، در صورتی که قابلیت انتشار داشته باشند، به اسم خودتان در کانال گذاشته خواهند شد.

🔹ایتا:
📢 https://eitaa.com/joinchat/3492216926C09c394f203

🔸بله:
📢 https://ble.ir/samimane_ba_emam

🔹سروش:
📢 https://sapp.ir/joinchannel/ZlyYeGiTVIH8xgCsv2NROb9E

📣کانال #صمیمانه_با_امام در سروش، ایتا، بله

🆔 @samimane_ba_emam

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

کرده بر هر ذره‌ای ایثارها

جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۳۵ ب.ظ

عمیق و نه خیره، به چهره اش می‌نگریستم. چشمانش بسته بود و راحت می‌توانستم هرچقدر دلم می‌خواهد، عاشقانه نگاهش کنم. نگاهش می‌کردم اما انگار تک تک روزهایی را که با او سر کرده بودم می‌نگریستم. تک تک روزهایی که مهرش رو نمی‌­دیدم اما او، مهر می­‌ورزید. و حالا که می­‌دیدم ذره­‌ای از مهرهایش را، می­‌خواستم جبرانی بکنم.

کمی تکان خورد و من، نگاهم را زیر انداختم تا اگر چشمانش را باز کرد، نبیند مستقیم نگاهش می­‌کردم. مطمئن که شدم هنوز خواب است، نفس عمیقی کشیدم و مجدد، محو صورتش شدم. چروکیده شده بود و زیبایی و شفافیت پوستش را از دست داده بودم. مادرم. چقدر در این لحظات تو را دوست می­‌دارم. پدرم را نیز. آن­ها بهترین احسان­ها را برایم انجام داده­‌اند و وقت آن است من هم، همان کار را بکنم.

تلفن را برمی‌دارم و شماره را می­‌گیرم.


      -    سلام علیکم. با آقای امیری کار داشتم.

+ گوشی خدمتتون. .. .... ... ... ... سلام از ماست خانم ... حالتون خوبه؟ بالاخره تصمیمتون رو گرفتید؟ کار خوبی می­ کنید که قبول می­‌کنید. موقعیت خیلی خوبی است و سکوی پرشی است برای شما.

-         بله . ممنونم. این­ها را قبلا هم فرموده بودید. ممنون از لطف شما ولی جواب بنده منفی است.

نگاهی به عکس پدر و مادرم می­‌اندازم که روی میزتحریرم هست.

+ ئه. چرا؟؟؟ بیشتر فکر کنید خانم.

-         نه ممنونم. همه فکرها را کرده­ ام. تشکر از پیشنهاد سخاوت مندانه­ تان. با اجازه ­تان. خدانگهدار

+ صبر کنید .. خانم .. خانم..

گوشی را قطع می­ کنم. دوباره زنگ می‌خورد اما جواب نمی­ دهم. چرا باید وسوسه‌های شیطانی را بشنوم و از والدینم بگذرم!

می­‌خواهم مانند والدینم، بهترین احسان­ها را برایشان داشته باشم. بارها و بارها. این شد، بار اولش..

 

الإمامُ علیٌّ علیه السلام :الإِیثارُ أحسَنُ الإِحسانِ ، و أعلى مَراتِبِ الإِیمانِ.  غرر الحکم : 1705 .

امام على علیه السلام :ایثار ، بهترین احسان و بالاترین مرتبه ایمان است.






از خود گذشتگی شهدا 


شما در طول هفته، چند بار از خودت و خواسته هایت به خاطر پدر و مادرت، می گذری؟


یکی از فلسفه های زهد، ایثار است. در اینجا بیشتر بخوانیم.

نظرات  (۳)

  • صحبتِ جانانه
  • ان شاءالله که عاقبت بخیر و سربلند هر دو دنیا باشید
    پاسخ:
    ممنون از دعای خیر عالی تون..
    الهی مضاعف و پربرکت برای شما و متعلقینتون مستجاب باشه الهی
    حس فضولیم تحریک شد 😐
    پاسخ:
    ی موقعیتی که مجبوری از والدینت بزنی. حالا چه کمتر بهشون برسی. چه از کنارشون بری که نتونی خدمتشون رو بکنی و چه هر چیزی که کمی از قدرت تو بر احسانت نسبت به آن ها، کم کنه.
    برای هر کسی، هر روزی حتی، متفاوت هست.
    الا بذکر الله تطمئن القلوب
    وبلاگ قرآن به روز هست ...
    سر بزنید ...
    الهی زنده باشید به حیات طیبه الهی
    پاسخ:
    به به . به روز شدین.. چشم.. حتما. ممنون خبر دادین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">