وعده

وَعَدَ اللَّهُ ...

وعده

وَعَدَ اللَّهُ ...

وعده

بیاندیش:

در حال ساختن عالمی هستی که تا بی نهایت، در آن زندگی خواهی کرد..

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

"طرح صمیمانه با امام "

✍️هر روز، قلم به دست می گیریم و برای امام زمان ارواحناله الفداء، نامه ای می نویسیم. به حضرت سلام می کنیم و درد و دلی عاشقانه، عارفانه، از سر صدق خواهیم داشت.

🌺باور دارم این دعوت، از سمت خود حضرت عجل الله تعالی فرجه الشریف است و ما اجابت کننده ایم. فدای مهر و محبت تان بشویم آقاجان.

👈نامه های خود را به آیدی @yazahra10 در ایتا بفرستید.

📌نکته 1: در صورت تمایل، نام مستعار یا نام و نام خانوادگی خود را نیز بفرستید
📌نکته 2: حتما #صمیمانه_با_امام را در پیامتون قید کنید.

✍️نامه های ارسالی حاوی هشتک، در صورتی که قابلیت انتشار داشته باشند، به اسم خودتان در کانال گذاشته خواهند شد.

🔹ایتا:
📢 https://eitaa.com/joinchat/3492216926C09c394f203

🔸بله:
📢 https://ble.ir/samimane_ba_emam

🔹سروش:
📢 https://sapp.ir/joinchannel/ZlyYeGiTVIH8xgCsv2NROb9E

📣کانال #صمیمانه_با_امام در سروش، ایتا، بله

🆔 @samimane_ba_emam

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

هر جان که الله ی شود، در لامکان پیدا شود

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۰۵ ب.ظ

این بار خیلی راحت و ساده تر از قبل حتی،  اما عمیق... دیگر فهمیده ام که تویی که اکنون نشسته ای به خواندن این مطلب، عقلی ظریف و روحی وسیع داری و نمی خواهی اضافه گویی ببینی . یک کلام مخلص کلام:

                                                    لا اله الا الله...

یک کلام بگویید لا اله الا الله  تا رستگار شوید (1) .. این اساس بسته پیشنهادی است. محور کلی تمام پیشنهادات این بسته. می خواهی بگو چتری است که بر این بسته قرار داده شده، یا می توانی مانند این انرژی درمان ها بگویی هاله ای که دور این بسته را پوشانده .. هر کاری بکنی، هر حرفی بزنی، هر چیزی را بخواهی انجام دهی، یا انجام ندهی، فکر کنی یا حرف بزنی، در هر انجام دادنی یا هر انجام ندادنی باید این الله باشد.. نباشد آن کار و رفتار و ترکت، داخل این بسته قرار نمی گیرد..


می دانی که، بسته ای به تو می دهم هم پر و هم خالی (2) ..

پر برای اینکه به تو می گوید چه کنی و چه نکنی، ریزترین ها را برایت سامان می دهد.. اما خالی است تا تو، پیشنهادها را جاری اش سازی و همین بسته را با اعمالت پر کنی (3) ، با نیات و افکارت پر کنی و توشه ای برای آخرتت برداری (4).. در نهایت، این بسته پر کننده ی پر شده توسط تو، به کار خودت می آید آن جا که نگهت می دارند تا ببیند چیزی در چنته داری یا دست خالی آمده ای (5)...

با تمام فکر و قلب و روح و اندیشه ات، تمرکز کن روی این کلام. لا... نه. اله.. معبودی، الهی.. هیچ الهی.. هییییییچ معبودی.. نیست جز ، که؟ الا الله.. جز الله هیچکس نیست.. هیچکس برایت اله نباشد جز او (6) ..

نگاهت فقط به سمت او باشد (7) .. فقط او..


                                               نگاه به خدا


اگر نگاهت به سمت او باشد، چگونه می توانی راه بروی؟ زمین نمی خوری؟ به چه دردت می خورد که خیره ی او شوی؟ این ها را تو برایم پاسخ بگو اگر دوست داشتی و اندیشه ورزی کردی و اندیشه ات، رهنمونت ساخت به پاسخ ، هر چه که باشد.. بفرما.. بگو .. همه گوشم برایت.

 

-------------------------------

1. پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله و سلم فرمودند: « یا قومی قولوا لا إله إلا الله تفلحوا»  مجلسی، بحار الانوار، ج9، باب اول، ص143.

2. أَنْزَلْنا إِلَیْکَ الذِّکْرَ لِتُبَیِّنَ لِلنَّاسِ ما نُزِّلَ إِلَیْهِمْ وَ لَعَلَّهُمْ یَتَفَکَّرُونَ (سوره نحل/ آیه 44) و ما این ذکر [قرآن‏] را بر تو نازل کردیم، تا آنچه به سوى مردم نازل شده است براى آنها روشن سازى و شاید اندیشه کنند

3. وَأَقِیمُواْ الصَّلاَةَ وَآتُواْ الزَّکَاةَ وَمَا تُقَدِّمُواْ لأَنفُسِکُم مِّنْ خَیْرٍ تَجِدُوهُ عِندَ اللّهِ إِنَّ اللّهَ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ (سوره بقره/ آیه 110) و نماز را به پا دارید و زکات را بدهید و هر گونه نیکى که براى خویش از پیش فرستید، آن را نزد خدا باز خواهید یافت آرى، خدا به آنچه مى‏ کنید بیناست.

4. الْحَجُّ أَشْهُرٌ مَّعْلُومَاتٌ فَمَن فَرَضَ فِیهِنَّ الْحَجَّ فَلاَ رَفَثَ وَلاَ فُسُوقَ وَلاَ جِدَالَ فِی الْحَجِّ وَمَا تَفْعَلُواْ مِنْ خَیْرٍ یَعْلَمْهُ اللّهُ وَتَزَوَّدُواْ فَإِنَّ خَیْرَ الزَّادِ التَّقْوَى وَاتَّقُونِ یَا أُوْلِی الأَلْبَابِ (سوره بقره/ آیه 197)  حجّ در ماههاى معینى است. پس هر کس در این [ماه‏] ها، حجّ را [بر خود] واجب گرداند، [بداند که‏] در اثناى حجّ، همبسترى و گناه و جدال [روا] نیست، و هر کار نیکى انجام مى‏ دهید، خدا آن را مى ‏داند، و براى خود توشه برگیرید که در حقیقت، بهترین توشه، پرهیزگارى است، و اى خردمندان! از من پروا کنید.

5. وَاتَّقُواْ یَوْماً لاَّ تَجْزِی نَفْسٌ عَن نَّفْسٍ شَیْئاً وَلاَ یُقْبَلُ مِنْهَا شَفَاعَةٌ وَلاَ یُؤْخَذُ مِنْهَا عَدْلٌ وَلاَ هُمْ یُنصَرُونَ (سوره بقره/ آیه 48) و بترسید از روزى که هیچ کس چیزى (از عذاب خدا) را از کسى دفع نمى‏ کند و نه از او شفاعتى پذیرفته، و نه به جاى وى بدلى گرفته مى‏ شود و نه یارى خواهند شد.

6. وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُم فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ وَلَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضَى لَهُمْ وَلَیُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا یَعْبُدُونَنِی لَا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئًا وَمَن کَفَرَ بَعْدَ ذَلِکَ فَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَاسِقُونَ (سوره نور/ آیه 55)  خدا به کسانى از شما که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده‏اند، وعده داده است که حتماً آنان را در این سرزمین جانشین [خود] قرار دهد همان گونه که کسانى را که پیش از آنان بودند جانشین [خود] قرار داد، و آن دینى را که برایشان پسندیده است به سودشان مستقر کند، و بیمشان را به ایمنى مبدل گرداند، [تا] مرا عبادت کنند و چیزى را با من شریک نگردانند، و هر کس پس از آن به کفر گراید آنانند که نافرمانند.

7. إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِیَ لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ حَنِیفًا وَمَا أَنَاْ مِنَ الْمُشْرِکِینَ (سوره انعام / آیه 79)  من از روى اخلاص، پاکدلانه روى خود را به سوى کسى گردانیدم که آسمانها و زمین را پدید آورده است و من از مشرکان نیستم.

 

نظرات  (۵)

سلام
ممنون/استفاده کردم.
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار
خواهش می کنم.
ممنون از حضورتون
زنده باشید به حیات طیبه الهی..
متن خیلی تاثیر گذاری بود،ممنون
پاسخ:
سلام خدا بر شما بزرگوار
برامون بگین که از این متن، چی اش براتون جالب تر بود.. می شه؟

الهی که زنده باشید به حیات طیبه الهی
قسمت پنج و شیش و هفت واااقعا برام آرامش بخش بود،
اینکه آدم با عمق وجودش حس میکنه که یه تکیه گاه خیلی محکمی داره که همه جوره هواشو داره...

پاسخ:
بله قشنگه. خیلی زیبا و آرامش بخش.
یک تکیه گاه بیشتر نداشته تا الان، از این جا به بعد هم همین یک تکیه گاه رو داره.. حتی اگر دیگرانی لحظاتی حمایتی بکنند، تکیه شان به همان یک تکیه گاهی است که از اول، برایمان بوده و هوامون رو داشته.. الحمدلله به داشتن چنین خدای رئوفی..
ممنون که زیبایی ها رو با ما قسمت می کنی و فرصت می دی که ما هم روی زیبایی های کلامت، اندیشه کنیم..الحمدلله
التماس دعا
الهی که زنده باشی به حیات طیبه الهی..
  • شاهد اسلامی
  • اگر تمام نگاهم و صورتم و توجهم بسمت او باشد ..دیگر او خودش دست می گیرد و او یاری می دهد قدم هایم را بردارم ..او حرکتم می دهد و راه می برد و کار او همراه خطا نیست ..زمین خوردنی ندارد ...
    و من از ورای چشمی که تنها ظاهر را می بیند هم می توانم با دل و قلبم ، او را بیابم و برای رسیدن به او تلاش کنم ..مهم ان است که حواسم فقط به او باشدو بر او تکیه کنم ..

    اگر خیره ی او باشم ،اگر تنها نگاهم بسمت او باشد ، دیگر جلوه های دنیایی . زرق و برق ها و.. مرا غافل نمی کند ..سرگرمم نمی کند .. 
    پاسخ:
    سلام
    زیبا و دقیق فرمودید..
    الهی که با یاد او، نگاهمان یک جهت بگیرد و قلبمان به وجه الله نظر کند
    زنده باشید به حیات طیبه الهی
  • شاهد اسلامی
  • با عرض سلام ..بازم تشکر واسه این حال و هوای خوب نوشته هاتون
    اون ویژگی که مد نظر تون بوده اینه ایا که ..
    وقتی زندگی طبیعی و واقعی انسان باهم همراه می شود ، باید هر دو در زیر این سایه برود ..همین سایه اللهی شدن ..ینی انسان روح و جانش را موحدانه به یک سو نشانه ببرد ..
    درست متوجه شدم ایا؟؟


    چقدر زیباست ..دوست دارم که حضور این سایه ..این پایه و اساس ..الله را همیشه احساس کنم .. بقولی همیشه خیره ی او باشم ..دعایمان کنید ..
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار
    ممنون از حضورتون و دقت روی مطالب.
    بله. روح و جانش الهی می شود.
    و این در سایه یاد خداست. یاد دائمی خدا. ذکر مستمر خدا. ذکر به معنای وسیع و نیز به معنای اخصش که ذکر قلبی است.
    الهی که با یاد خدا، همواره نگاهتان به سمت او باشد و زیر سایه عزت الهی، سربلند باشید.
    زنده باشید به حیات طیبه الهی..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">